En dag med mannen i mitt liv. 

Vaknade imorse och började packa övernattningsväskor till barnen och begav oss hem till husum. Denna dag och natt skall de små varelserna vara med Mormor och Morfar. Efter jag lämnat av barnen  skyndade jag mig hem. Jag och Eric packade våra väskor och åkte in till badhuset. Vi tog oss en heldag på spa. 

Efter x-antal bastusittningar, mat och bad åkte vi hem och byte om. Eftersom vi har hela kvällen barnfri bokade vi bord för två på en av stadens restauranger. Eric har tidigare vunnit några biobiljetter på jobbet som hade utgångsdatum nu i mars så varför inte dra en sväng på bio också när vi ändå är i farten. Sagt och gjort så hade vi bokat två platser till filmen The Revenant. 

En helt fantastisk dag har det varit. Och bäst av allt är att jag fick spendera den med mannen i mitt liv. Mitt livs största kärlek! 

Trött i ögonen blur man efter en dag som denna så nu ska jag sova. Längtar redan tills jag får vakna så vi kan hämta hem de små. Det kan vara skönt att få lite egentid men känslan av att få hämta den sina barn och se glädjen i deras ögon då de ser en är ovärderlig. Saknar dom redan men ska njuta riktigt nu av att få sova en hel natt utan att bli störd. 

Kram och hej!